Onderhoud uw software



Onze softwareproducten vormen het stuk gereedschap waarmee men vanuit een ontwerp uiteindelijk naar een product komt. Het is daarom van belang dat dit gereedschap goed onderhouden wordt. ITCONCRETE besteedt jaarlijks veel tijd en aandacht aan het onderhoud van de bestaande functionaliteit. Daarnaast implementeert ITCONCRETE ook nieuwe functionaliteit. Dit kunnen wij omdat u als klant gelooft in onze producten en daarin mee investeert.

Het onderhoud omvat:

  • Optielevels / Jaarlijkse upgrade met nieuw ontwikkelde functionaliteit op basis van standaard producten.
  • Ondersteuning van de applicaties onder AutoCAD en REVIT 
  • Telefonische support
  • Online Helpdesk

ITCONCRETE staat dicht bij de klant en realiseert zich dat een productieomgeving geen stagnatie mag ondervinden. Wij streven ernaar alle meldingen direct op te lossen. ITCONCRETE heeft een enkel gelaagde supportservice, hetgeen inhoudt dat een klant direct met de supportdesk en waar nodig met de programmeur het probleem kan bespreken.